Pages

2010. május 6., csütörtök

Köszönöm


szépen Adinának és Hédinek a dijat. Nem érdemlem én ezt meg, de játszani azert szeretek :P
Szóval a játékszabályok:
1. Meg kell köszönni a díjat, attól akitől kaptam.
2. A logót ki kell tenni a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Mit is lehet rólam tudni 7 pontban? Nemsokat. Lehet nem is lényeges dolgokat irok le most, csak azokat ami igy hirtelen eszembe jut:
1. Nagyon szeretem a természetet, és abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a terepjárás a munkám egyik fontos része. De jóóóóó!
2. Általában nyugodt ember vagyok, de az utóbbi időben a lobbanékonyságom egyenes arányban van a stresszfaktorok mennyiségével és minőségével.
3. Szeretem a minőségi zenét, meg énekelni is (ez valószinű már nem annyira minőségi)
4. Inkább reál beállitottságu ember vagyok, vagyis nehezemre esik megtanulni bármi nyelvet. De képletek jöhetnek! :P
5. Szeretem a tavaszt.
6. Szeretek kibámulni az ablakon és figyelni az emberek nyüzsgését, meg ugy amugy is megfigyelni az embereket a környezetemben, és itt a blogszférán is. 
7. A kreativitásom nem design-koncentrált, vagyis ha alkotok valamit nem a kinézete a fontos, hanem a hasznossága. Ha mégis jól néz ki, hát az csak a véletlen műve :P

És akkor 7 kreativ ember akinek továbbküldeném:

Szép napot mindenkinek!
Habar felhős az ég, de felette gyönyörűen süt a nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése