Pages

2010. október 2., szombat

Beszéljenek a képek...




"Géza kék az ég"

Középen Tulcea felirat - akár Hollywood

"Iuțeala maximă: 60 km/h"

Szökőkút Tulcean

Saon kolostor - a Duna Delta határán

Ilyen volt az este Histria romjainál

Adamclisi - Traianusz terve szerint

Hm ... én is ott voltam :)

Pestera Sf. Ap. Andrei - a legenda szerint ebbe a barlangba pihent meg András apostol mikor először járt mifelénk

Anghel Saligny hidja

Déli országrész: 1 lej darabja,   ugyanakkor északabbra (nálunk): 3.5 lej kilója



A Holdon..... nem iiiiiis..... csak a Sárvulkánoknál

Buborék

A vulkán aktivitása következtében keletkezett

Egyedi...

A világ felülnézetből

Lila virág

Egyedül

Még1 buborék...

Én... Árnyékországban

Május 2


Ezzel töltöttem én az Augusztus végét.

Miért nincs egy évben legalább kétszer Augusztus????????????????

Szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés: