Pages

2011. március 20., vasárnap

Huha,

En aztan jol ertek ahhoz, hogy elhagyagoljam ezt a blogot. Szerintem most mindenki azt gondolja, hogy minek is tartom meg ezt a blogot, ha ugysem irok ide, csak esteleg karacsonyba, vagy husvetba. Aki igy gondolja annak igaza van :) bennem is nagyjabol ilyen gondolatok feszkelodtek.

De hogy azert sem legyen igazuk nekik sem, meg nekem sem, irok most, mivelhogy nincs sem karacsony, sem husvet. Csakhat, mikor azt mondom, hogy irok, akkor azt is szamitasba kell venni hogy mit is???? Mert hat ahhoz ihlet kell kerem szepen......

Hogy mit is csinalok en mostanaban? Hat orulok. Minek? a JOOOOOOO idonek. Igaz most kicsit hideg az a jo ido, de nem baj, mert lesz ez meg jobbul is:) Nekem (mint gondolom sok mas embernek is ezen a kerek vilagon) a tavasz a kedvenc evszakom. Ilyenkor altalaban mar nagyon unom a vastag ruhakat, meg a hideget, es olyan jo elovenni a vekony dzsekit, meg a balerinat. Persze minden tavasszal e tettemet megfazassal fizetem meg, de ez egyaltalan nem gond, mert majd ugyis elmulik. Meg aztan ilyenkor olyan jooooo tavasz illat van, meg van mindenfele pici virag mar, meg rugy, meg eso, meg napfeny, szoval minden..... Szeretem!

Hat kicsit eros lenne az az allitas, hogy ez ihlet lett volna, de egy adossagorlesztesnek azert megis elmegy. Remelem.

Tovabbi szep vasarnapot kivanok mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Azert nem vagy egyedul a mulasztasokban, mert ugy e neha ugy szalad az ido mindennapjainkban , hogy szinte eszre sem vesszuk az eltelt idot.
    Aldott hetet!

    VálaszTörlés